.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعرفه قیمت برق در سال 90

وزیر نیرو با بیان اینکه وزارتخانه متبوعش از هر کیلووات ساعت برق با قیمت جدید 27.9 تومان درآمد کسب می‌کند، گفت: قیمت برق در سال 90 تغییری نخواهد داشت.

مجید نامجو در گفتگو با مهر گفت: قرار بر این است که وزارت نیرو از 45 تومانی که به طور متوسط برای قیمتهای جدید هر کیلووات ساعت برق در نظر گرفته شده است، 27.9 تومان درآمد کسب کند که بر این اساس، رقم نهایی صرف هزینه های تولید، نگهداری و هزینه های جاری وزارت نیرو می شود.

وزیر نیرو افزود: مابه التفاوت رقم پرداختی به وزارت نیرو و نیز متوسط قیمت برق به صندوق هدفمندکردن یارانه ها واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو تا قبل از نزدیک شدن به زمان اعلام قیمتهای جدید برق، هفته‌ای 50 تا 60 میلیارد تومان از محل قیمت برق مصرفی مردم درآمد داشت اما هر چه به زمان اعلام قیمتها از سوی رئیس جمهور نزدیک تر می شد، رقم کمتری را از مردم وصول می کرد که نشانگر صرفه جویی آنها و دقت در شیوه مصرفی بود.

به گفته نامجو، در هفته های نزدیک به اعلام قیمت از سوی رییس جمهوری، وصولی وزارت نیرو از مردم بابت قبوض برق، به هفته ای 40 میلیارد تومان رسید. وی تاکید کرد: بعید به نظر می رسد که قیمت برق در سال 90 تغییر داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.